سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیا سرنتو


» نظر

کیا سرنتو

امکانات دیگر :

·          سیستم کنترل کشش ( Driveline traction control )

·          سیستم کنترل پایداری الکترونیکی

·          رینگ آلومینیومی 17"

·          کروز کنترل در مدل های LX و EX

·          شیشه شوی چراغ جلو

·          کنترل اتوماتیک چراغ ها

·          شیشه جلو با قیابلیت تنظیم نور آفتاب

·          آینه برقی

·          قابلیت تنظیم ارتفاع

 


» نظر

ماشین های روز کیا موتورز

 

?       معرفی

 

کیا موتورز ، سورنتو را برای رقابت در بزرگترین بازار SUV ها در سال 2003 به بازار عرضه کرد ، این محصول که از ابتدا یکی از سود آورترین خودرو های تولیدی کیا در آمریکا بوده ، در 2 سال قبل پر فروش ترین خودروی کیا در آمریکا محسوب می شده ، هم اکنون هم با ارائه مدل 2008 این خودرو پیش بینی می شه کیا سورنتو همچنان به موفقیتش در بازار آمریکا ادامه بده ، دلیل اهمیت بازار آمریکا بالا بودن تیراژ تولید این خودرو در آمریکاست . این خودرو در سال 2007 به کلی دگرگون شد ، هم از نظر ظاهر و هم از نظر فنی .

 

?       کیا سورنتو در ایران

زمزمه های تولید کیا سورنتو در ایران از نمایشگاه شیراز آغاز شد ، همچنین شرکت وارد کننده این خودرو یعنی اطلس خودرو هم پیش تر شروع به معرفی این خودرو در تهران کرده بود . پس از نمایش کیا سورنتو توسط کمپانی کیا موتورز در نمایشگاه های خودرو شیراز و اصفهان ( هم اکنون) ، به همراه محصول دیگر کیا به نام سراتا ، احتمال ورود این دو خودرو به کشورمون در آینده نزدیک زیاد به نظر می رسه ، این دو محصول ، به ویژه سورنتو در بازه ی رقابتی شدیدی با دیگر اس یو وی ها قرار خواهد گرفت که به گونه ای بازار اس یو وی ها را داغ تر خواهد کرد زیرا رقبای این خودرو در بازار آمریکا همان محصولات موجود در بازار ایران نظیر نیسان مورانو ، هیوندای Santa FE ، تویوتا پرادو ، BMW X3  و پاژرو هستند .

 

?       تغییرات سورنتو از سال 2007

کیا سورنتو در سال 2007 دستخوش برخی تغییرات شد که این خودرو رو به مرز بهترین امکانات فنی و رفاهی رسوند .

در پلت فرم تغییرات چندانی بوجود نیومد اما طراحی خارجی و چراغ ها عوض شدند ، صندلی ها دوباره طراحی شدند و امکانات رفاهی به روز شدند . موتور و سیستم تعلیق هم با توجه به علم روز کیا ارتقاء یافتند. نمود کامل این تغییرات در مدل 2008 مشهود هستند .

 


» نظر

عکس های از ماشین های بنز.لامبورگینی .BMV


» نظر

اپل استرا 2010

نویسنده : - ساعت ?0:47 ‎ق.ظ روز ????/??/?5
 

opel

خودرو جدید اپل استرا با جمع اوری برترین شیوه ی مهندسی المانی و تکنولوژی ابتکاری ، به فلسفه ای که خودرو های جمع و جور را به سرعت، به خودرویی پر فروش تبدیل می کند دست یافت. خودروی اپل در17 سپتامبر در نمایشگاه lAA فرانکفورت به عنوان خودروی هاچبک پنج در با تغییراتی ظریف که مدیون بهترین شیوه ی مهندسی اپل برای تجربه یک رانندگی مهیج است به نمایش گذاشته شد. ویژگی راحتی و ایمنی که برای نخستین بار در خودروی سایز متوسط در اروپا به کار برده شد، در نسل جدید استرا مشاهده می شود.


طراحی خارجی ASTRA

opel

استرای جدید با 4،42 متر طول به لطف وجود فاصله محوری 71 میلی متری فضای بیشتری را برای سرنشینان جلو و عقب خودرو فراهم کرده است. بدنه باریک و خوش ترکیب ان با هدف داشتن حداکثر کارای طراحی شده است که این امر نتیجه ی همکاری صمیمانه طراحان و مهندسان ایرودینامیک که خودرو را در معرض تست 600 ساعته تونل فشار هوا قرار دادند.

نسبت های دقیق ان ، نیمرخ رو به جلویی در این خودرو بوجود اورده و شیب تند شیشه جلو و سقف رو به پایین ظاهر مهیجی را به قالب هاچ بک سنتی این خودرو بخشیده است.

opel

مارک ادامز، معاون مدیر طراحی جنرال موتورز اروپا می گوید: زمینه طراحی ای که در ان ارائه شده از قبیل: باله و تیغه، در مدل استرا دارای تفسیر تازه ای است زیرا این که هر یک از مدل های اپل باید صفات ویژه ی خود را داشته باشند، مساله مهمی است. برای همین است که در هر یک از چراغ های عقب، باله های دوبل و نیز تیغه دینامیک برگشته ای را در پهلوی خودرو مشاهده می کنید که به لحاظ چشمی با حرکت قدرتمند شیشه عقب مرتبط است. 

opel

opel

 طراحی داخلی ASTRA

در نمای داخلی ماشین نیز همان ویژگی های طراحی باله و تیغه به کار رفته که این باعث ایجاد هماهنگی میان فضای داخلی و خارجی خودرو شده است. اپل استرا که در راسلهیم المان ساخته شده است، دارای شاسی کاملا جدیدی است.

opel

این خودرو دارای فناوری فوق العاده ای است، مانند: شاسی های کاملا جدید Mechatonic ، پیشرفته ترین سیستم چراغ بندی ،دوربین جلو که که علائم چراغ راهنما را تشخیص می دهد و صندلی های دارای بهترین طراحی، سیستم دوربین چشم جلو اپل، که علائم روی تابلو های جاده ای را تشخیص داده و با خروج خودرو از لاین خود به راننده هشدار می دهد.

چراغ بندی پیشرفته ی جلو (AFL) با نسل جدید bi-xenon ، با به کار بردن 9 عمل متفاوت نور پردازی شدت نور منبع را تغییر داده و مناسب رانندگی متداول و شرایط جاده است.

opel

گیربکس ASTRA

موتور توربو دیزل CDTI که برای این خودرو در نظر گرفته شده است از 1،3 تا 2،0 لیتر گنجایش داشته و قدرت خروجی ان از hp kw/95 70 تا hp 160/kw 118 می باشد که همه ان ها مجهز به فیلتر ذرات دیزلی هستند.

چهار موتور بنزینی با 1،4 و 1،6 لیتر گنجایش که نیرویی به میزان hp 100/kw 74 تا hp 180/kw 132 را تولید می کنند نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

opel


 

» نظر

پرادوی 2010 بهترین ماشین برای جاده های کوهستانی

نویسنده : - ساعت ?:?2 ‎ب.ظ روز ????/?2/29
 

toyota

یکی از محصولات پر فروش تویوتا در ایران، مدل های مختلف پرادو است که با استقبال کم نظیر مردم نیز روبرو بوده است. موفقیت مدل های اولیه پرادو در بازارهای جهانی و بازار ایران، تویوتا را بر ان داشته تا نسل جدید این خودروی شاسی بلند را با عنوان مدل 2010 وارد بازارهای جهانی نماید. به همین دلیل شرکت ایرتویا، نمایده شرکت تویوتا به منظور رونمایی از این خودرو جدید، مراسمی برگزار کرد که در نوع خود و در بین سایر واردکنندگان خود کم نظیر بود. بسیاری از اصحاب رسانه و به خصوص خودرونویسان در این کنفرانس حضور داشتند و مسئولان تویوتا با حوصله تمام به معرفی جزئیات محصول جدیدشان پرداختند. وقتتونو نمی گیرم وبه معرفی اتومبیل می پردازم.                                  

                            دیدن در ادامه مطلب!

toyota toyota toyota   


طراحی خارجی prado

toyota

فرم کلی این پرادو مشابه نسل قبل بوده اما در طول و عرض اندکی افزایش پیدا کرده و از ارتفاع ان اندکی کاسته شده است. با وجود 2،8 متر فاصله بین دو محور، دایره گردش پرادوی جدید 11،6 متر است.

در جلو و عقب اتومبیل سعی شده است تا سپرها اندکی بالا امده و زاویه داشته باشندتا بتوان به راحتی وارد شیب های زیاد شده و در شرایط نامساعد چیزی به سپر برخورد نکند.لبه های جلوی کاپوت اندکی برجسته تر از مدل قبلی هستند تا دیده شوند و راننده بر ابعاد اتومبیل تسلط داشته باشد.

toyota

چراغ ها دارای خشونت بیشتری شده و جلب توجه می کنند. گلگیرهای اتومبیل دیگر مانند نسل قبل دارای بچه گلگیرهای چسبیده به بدنه نیست و برجستگی روی چرخ ها در واقع حالت خود بدنه است. این برجستگی ها به سمت عقب کشیده شده اند و شباهت زیادی لندکروز جدید دارند. رینگ های بزرگی در ابعاد 17 یا 18 اینچ برای پر کردن گلگیرها تعبیه شده اند.

toyota

 

طراحی داخلی Prado

تویوتا در این نسل ساختار کلی نسل قبل را حفظ کرده و از شاسی و اتاق مشابهی استفاده کرده است اما تغییرات بسیاری اعمال شده اند. برای مقال نقاط جذب انرژی در شاسی و بدنه بازنگری شده اند تا در تصادف با اتومبیل های کوچک، این اتومبیل بزرگ بر روی اتومبیل کوچکتر سوار نشود. ستون های A و حاشیه سقف نیز به لایه مقاومی مجهز شده تا از کابین به خوبی محافظت کنه. اتصال بین شاسی و بدنه با لاستیک جاذب ارتعاشات برقرار می شود.

toyota

ستون های A و B در طرفین از زیر اتومبیل متصل هستند تا نیروی ضربه توزیع شود و تغییر شکل کمتر رخ دهد. داخل درب ها با ماده ای اسفنجی و محکم پر شده است تا هنگام حادثه قطعات شکسته و تغییر شکل یافته به بدن سرنشین اسیب نزنند و از شدت ضربه کاسته شود.

toyota

اکنون به بررسی برخی از امکانات وتکنولوژی های این خودرو می پردازیم:

1- سیستم تعلیق پویای وابسته به نیروی محرکه(KDSS):سیستم KDSS که یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های خودروسازی محسوب می شود، در حالت کلی موجب ایجاد تعادل و پایداری بسیار زیاد برای خودرو در شرایط جاده ای و خارج از جاده می گردد.

2- انتخاب وضعیت رانندگی در خارج از جاده: بی شک این قابلیت از برجسته ترین ویژگی های خودروی پرادو 2010 است که ان را از سایر رقبا متمایز کرده است. این سیستم شامل انتخاب 4 حالت پیمایش برای شرایط خارج جاده ای می باشد که بسته به شرایط گوناگون توسط راننده بکار گرفته می شوند. و این حالات عبارتند از : گل و شن و ماسه، تکه سنگ های سست، تپه و حاک ریز، صخره.

3- سیستم هوشمند حرکت خیزشی(Crawl Control): این گزینه مشابه کروز کنترل که برای سرعت های بالاتر از 40 کیلومتر در ساعت قابل استفاده است، برای سرعت های کمتر از 10 کیلومتر در ساعت، کنترل اتوماتیک خودرو را در شرایط توصیف شده در بالا را در دست می گیرد.

4- کروز کنترل وفق دهنده:‌ کروز کنترل های مدل پیش از 2010 این گونه عمل می کرد که راننده قادر بود ان را در سرعت های بالاتر از ?0 کیلومتر در ساعت فعال نموده و تا زمانی که پدال ترمز را فشار نداده بود، خودرو با سرعت ثابت به حرکت خود ادامه می داد. کروز کنترل در مدل 2010 حالت وفق دهنده پیدا کرده است. در این حالت راننده فاصله دلخواه با خودروی جلویی را تنظیم نموده، در صورت رسیدن به خودرویی که با سرعت پایین تر نسبت به خودروی اصلی درحال حرکت است، رادار خودرو با رسیدن به فاصله  مورد نظر، سرعت خودرو را متناسب با خودروی جلویی تنظیم می کند.

?- سیستم پیشگیری از تصادفات: این سیستم به کمک رادار راننده را در مواقعی مواقعی که می بایست ترمز گرفته شود از طریق زدن بوق مخصوص و نمایش هشدار در صفحه نمایش مطلع می سازد.در صورتیکه سیستم احتمال تصادف با در صد وقوع بالا پیش بینی نماید به صورت خودکار تجهیزات ایمنی را فعال می نماید.

?-دوربین های چند گانه

7-سیستم کمک پارک

8-پنجره نمایش دهنده زاویه چرخ ها

9-صندلی های ردیف سوم برقی

toyota

toyota

موتور گیربکس Prado

موتور عرضه شده به بازار ایران فعلا نمونه شش سیلندری 4 لیتری است. این موتور بسیار قدرتمند در نسل قبلی پرادو نیز موجود بود و همه تعریف و تمجید هایی که از قدرت ان شده بود را شنیده ایم. برای استفاده در این مدل با تغییرات و بهینه سازی هایی این موتور می تواند 271 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور تولید کند که پیشرفتی 13 درصدی در بازدهی نسبت به موتور نسل قبلی نشان می دهد.

 

حداکثر قدرت در دو موتور 5600 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور در 4400 دور بر دقیقه بدست می اید. این موتور در نسل قبلی در سیکل ترکیبی 13 لیتر در یکصد کیلومتر مصرف می کرد که در این مدل با وجود افزایش قدرت اندکی کاهش یافته و به حدود 12،5 لیتر در یکصد کیلومتر رسیده است .

 

ایمنی Prado

برای محافظت از عابران پیاده در صورت برخورد، کاپوت وسپر دارای نقاط شکستگی هستند که باعث تغییر شکل به سمت پایین می شوند. این کار باعث می شود مقداری از ضربه با تغییر شکل گرفته شود و در عین حال بدن عابر به طرف بالا هدایت شود.

داخل کابین بصورت استاندارد هفت ایربک استفاده شده است که از تمامی سرنشینان حتی ردیف سوم می تواند محافظت کند.



» نظر

ائودی مدل 2010

 

 

در هفته نامه ی دیزاین مایامی، کمپانی ائودی صحبت از نسل بعدی ائودی A8 مدل 2011 به میان اورده است. این خودرو که به منظور شکستن سنت خودروهای سواری لوکس طراحی شده. ترکیبی جالب از نواوری، قدرتمندی و اسایش فوق العاده را به همراه دارد. مدل اسپرت ائودی A8 با بدنه الومینیومی فوق العاده سبک، موتورهای نیرومند و بسیار کارامد، طراحی راحتی کاربر در استفاده از خودرو (MMI OS پیشرفته) سیستم های کمک راننده جدید، چراغ های جلو تمام LED و طراحی داخلی زیبای ان کاملا موید شعار این علامت تجاری است.


طراحی خارجی AUDI

audi

آئودی ازعان کرده که این مدل اسپرت ترین سدان لوکس سگمنته و دومین محصول تولید انبوهش خواهد بود این مدل جدید از تکنولوژی فوق مدرن چراغ های led بهره منده که علاوه بر تکنولوژی LED از xenon plus هم بهره منده و با شرایط جاده اتوبان و ... خودشو برای اعطای بهترین نور ممکن تطبیق میده همچنین از سیستم (all-weather) هم پیروی میکنند و کلی تکنولوژی دیگهی که تویه این چراغ ها مخصوصا چراغای جلوهه و طراحی بیرونی این مدل از خطوط بسیار هماهنگ و مدرنی برخورداره و باعث زیبایی بیشتر این ماشین شده همچنین ابعاد این اتومبیل از نسل قبلی هم در طول و هم در عرض بیشتر شده ولی ارتفاعش به نسبت کمتر از یه سری از رغیباشه اما این تغییرات چیزی از ویژگی های گذشته و جلوپنجره کم نکرده و ویژگی های کلی نسل قبلیشو داره .

 

شاسی فضایی پیشرفته بکار رفته در نسل جدید A8 از جنس آلمینیوم و در قسمت هایی از بدنه از آلمینیوم اکسترود شده و تحت فشار استفاده شده و هچنین بدنه ی این مدل هم بسیار مستحکم تر و مقاوم تر از گذشته شده است.

audi

audi

طراحی داخلی AUDI

اما از دیگر سیستم های این ماشین باید به سیستم کروز کنترل با قابلیت STOP & GO اشاره کنم که تو شهرایی مثل تهران خیلی بدرد بخوره و کارشم اینه که ترافیکو بررسی میکنه و اتومات باعث کاهش یا افزایش سرعتت میشه و در صورت توقف کوتاه دوباره به حالت گذشته برمیگرده .

audi

کابینم که دیگه نگو , خیلی مجهز و لوکس و با کلی امکانات سفارشی و غیر سفارشیه تا زه با وجود سیستم نورپردازی داخل کابین میشه سه حالت زرد براق -عاجی رنگ و سفید قطبی و یاغوتی رو واسش انتخاب کرد.

audi

audi



موتور گیربکس AUDI

این خودرو دارای یک موتور بنزینی FSI V8 با حجم 4،2 لیتر می باشد که دارای قدرت 372hp پیمپک نیرو و نیروی گشتاوری 445nm است که به جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته پیشرفته ای متصل می شود.

نکته بسیار مهم در شرایط کنونی اینست که موتور این خودرو علی رغم تولید نیروی بالا، سوخت کمی مصرف می کند. این خودرو در مقایسه با سایر خودروهای اجدادی خود 22% کاهش مصرف سوخت دارد. فقط 5،7 ثانیه لازم است تا این خودرو سرعت خود را از 0 به 100km/h برساند و حداکثر سرعت ان 250 km/h است. این خودرو در اوایل سال 2010 با گزینه موتور بنزینی و 2 موتور دیزلی وارد بازار خواهد شد. 

audi



» نظر

ماشین های جدید کیا موتورز

این ماشین برای سال 2010 دچار تغییرات بنیادی گردیده است.فروش این خودرو از ژانویه 2010 آغاز و به نام مدلهای 2011 به فروش می رسد. بدنه پنج در و اندازه متوسطاین خودرو با سه ردیف صندلی که گنجایش 7 نفر مسافر را فراهم می نماید، بطور کامل دچار تغییر شده است و ظاهری اسپرت و جدید به خود گرفته است. دو نوع موتور 2.4 و 3.5 لیتری برای آن تدارک دیده شده و می توان گیربکس 6 دنده دستی یا اتوماتیک را برای آن انتخاب نمود.

 

کیا  

امکانات آن از نظر ایمنی بطرز شگفتی بهبود یافته و شامل کیسه های هوا برای جلو، پهلو و ستونهای جانبی است بعلاوه پشت سری های فعال، ترمز ABS چهار کاناله به همراه EBD و TCSو …

ماشین کیا سورنتو

2- کیا اسپورتیج

این خودرو شاسی بلند با موتورهای 2000 و یا 2700 سی سی ارائه می شود. که 140 اسب بخار برای مدل چهار سیلندر و 173 اسب بخار برای مدل شش سیلندر به ارمغان می آورد. گشتاور آن نیز به ترتیب 136 و 178 پوند فیت است . گیربکس آن 5 دنده دستی به همراه اوردرایو است. و می توان یک گیربکس 4 سرعته اتومات نیز برای آن سفارش داد.

 

کیا اسپورتیج

 

کیا اسپورتیج بواسطه داشتن 6 کیسه هوا و ترمزهای ضد قفل توانسته 5 ستاره در آزمون ایمنی و تست تصادف موسسات دولتی آمریکا کسب نماید. قیمت این اتوموبیل از 16195 دلار آغاز می گردد.

 

کیا اسپورتیج

 

3- کیا اپیروس opirus

اپیروس که در بازارهای آمریکا با نام آمانتی Amanti شناخته می شود درواقع لوکسترین و بالاترین مدل از خودروهای کیا می باشد. این خودرو با بدنه بزرگ خود و طراحی خاص آن که ترکیبی ازچراغهای مشابه بنزهای کلاس ای و صندوق مشابه لینکلن است قصد دارد تا در کلاس خودروهای لوکس خود را متمایز کند و با رقبایی نظیر تویوتا کمری و هیوندای آزرا و نیسان ماکسیما بجنگد.

 

کیا اپیروس

 

اپیروس از یک موتور شش سیلندر 3800 سی سی با توان 264 اسب بخار و 260 پوند فوت گشتاور سود می جوید.

 

کیا اپیروس

 

کیا اپیروس

 

این خودرو دارای 8 ایربگ بوده و ایمنی مناسبی را عرضه می کند. قیمت آن در بازارهای جهانی از 26045 دلار آغاز می گردد در حالی که در بازارهای ایران با قیمتی حدود 52 میلیون تومان به فروش می رسد.

 

4- کیاVENGA ونگا

این  خودرو یک مینی MPV است که مشابه سیتروئن C3 یا اوپل Meriva می باشد. ونگا برای اروپا طراحی شده و 4 متر طول و 1.6 متر عرض دارد و با موتورهایی 1.6 لیتری و 1.4 لیتری، 75 تا 115 اسبی ارائه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از قیمت و سایر مشخصات آن اعلام نشده است.

 

کیا ونگا

 

کیا

 

کیا ونگا

طراحی آن دلنشین است و با کیفیت و زیبا بنظر می رسد. در داخل اطلق نیزاز طراحی جدید و مدرنی برخوردار است.

5- کیا سراتو Cerato / فورت Forte

کیا سراتو

این خودرو قرار است جانشین کیا سراتو شود. کیا سراتو که در آمریکا اسپکترا نامیده می شود Spectra/Cerato یکی از خودروهای محبوب کیا در داخل ایران است. طراحی این خودرو توسط Peter Schreyer انجام گرفته که پیش از این خودروهایی نظیر آئودی TT و فولکس واگن بیتل جدید را طراحی نموده بود. طراحی آن دارای خطوط و لبه های تیز بوده و شبیه مدلهای هوندا آکورد قدیمی و از عقب شبیه هیوندای الانترا و لکسوس IS می باشد.

 

کیا سراتو

 

این خودرو نیز با سه موتور 1600 سی سی به قدرت 124 اسب بخار، 2000 سی سی به قدرت 156 اسب بخار و 2400 سی سی به قدرت 173 اسب بخار ارائه می گردد. گیربکس های قابل انتخاب 5 دنده دستی، 6 دنده دستی یا 4 دنده اتوماتیک می باشند.

 

کیا سراتو

 

مدلهای دو در کوپه این خودرو نیز ارائه خواهد شد. نامگذاری آن احتمالاً در بازارهای آمریکا فورت و در سایر بازارها سراتو خواهد بود.

کیا سراتو

طراحی داخلی آن بسیار زیباست  نسبت به مدلهای نسل قبل از خود جهش چشمگیری دارد. از نظر ایمنی نیز مجهز به شش کیسه هوا و سایر ملزومات عادی نظیر ترمز ضد قفل و غیره می باشد. قیمت آن برای مدلهای 2 لیتری 13695 دلار اعلام گردیده است.


» نظر

اموزش کار های جالب با کامپیوتر

  • پنجشنبه 22 بهمن 1388

    ابتدا به control panel می رویم و گزینه sound and audio devices را انتخاب می کنیم سپس از میان گزینه های موجود گزینه sound را انتخاب می کنیم درپایین این پنجره گزینه هایی وجود دارند که درمیان آنها گزینه ای با نام program events به چشم می خورد این گزینه شامل صداهای پیشفرض ویندوز است که هنگام رخ دادن انواع اتفاقات در ویندوز شنیده می شوند مثلا صدای خالی شدن سطل آشغال یا صدای بازوبسته شدن پنجره ها یا شروع یا خروج از ویندوز شما می توانید صدای مورد علاقه خود را به جای صداهای پیشفرض ویندوز قرار دهید برای انجام این کار از گزینه browse استفاده کنید و صدای مورد علاقه خود را جایگزین کنید پیشنهاد می کنیم از صدای خودتان استفاده کنید.
    توسط یک headphone صدای خود را ضبط کنید و به جای گزینه های پیشفرض قرار دهید وسپس آن را save نمایید.

    نظرات خود را در مورد این پست بیان کنید

     

    کنترل پنجره ویندوز بدون دست زدن به موس

    پنجشنبه 22 بهمن 1388

    مطمئنم که این شکل برای شما هم اتفاق افتاده است که پنجره به خارج از منطقه قابل رویت دسک تاپ منحرف شده است و شما نمی توانید با استفاده از نشانه گر موس آنها را به طرف دیگر بکشید.البته باید خاطر نشان کرد که در این صورت قسمتی از پنجره دیده می شود.برای جابه جا کردن پنجره ابتدا پنجره را از حالت Minimize در آورید تا پنجره روی دسک تاپ ظاهر شود.

    دکمه های Alt+Spacebar را بزنید با زدن این دکمه ها منوی system ظاهر می شود این منو معمولا” در گوشه بالایی سمت چپ پنجره ظاهر می شود اما اگر پنجره در حالت Minimize روی Toolbar قرار گرفته باشد این پنجره در پایین ترین گوشه سمت چپ ظاهر می شود و نمی توان از آن استفاده کرد.

    حالا شمامیتوانید با چند کلید کنترل صفحه را همانند موس بدست بگیرید:

    ?:R باری باز گرداندن پنجره به حالت پیش فرض ویندوز

    ?:M برای به حرکت درآوردن پنجره البته در حالت Restore

    3:S برای تنظیم اندازه پنجره که با کلید مکان نما میتوان جا آن را عوض کرد

    ?:N با این کلید می توانید پنجره را به قسمتtaskbar بفرستید

    ?:Xبرای بزرگ کردن صفحه جاری

    ?:C بستن پنجره در حال اجرا

     

    پنهان سازی اطلاعات در کامپیوتر ها

    چهارشنبه 21 بهمن 1388

    پنهان سازی اطلاعات در کامپیوتر ها همیشه یکی از معضلات کاربران کامپیوتری بوده است. به طوریکه با اضافه شدن امکانات جدید امنیتی به ویندوز XP از طریق ایجاد کاربر های گوناگون این مشکل هنوز پا بر جا مانده و مشکل کاربرانی که به صورت مشترک از یک سیستم استفاده می کنند را حل نکرده است. از این رو کاربران به روش های ابتکاری خود روی آورده و هر یک به روش های مختلف از اطلاعات خود حفاظت میکنند بعضی از این روش ها عبارتند از: فشرده سازی اطلاعات از طریق برنامه های مختلف فشرده ساز و قرار دادن پسورد به روی آنها، پنهان سازی اطلاعات در ویندوز از طریق قابلیت Hidden ، پنهان کردن درایو ها از طریق ویرایش در رجیستری و ... از آنجا که این ترفند ها در بین بسیاری از کاربران استفاده می شود، روش های مختلف خنثی نمودن آن ها و درنتیجه نفوذ به اطلاعات نیز به راحتی در دسترس و امکان پذیر می باشد.
    Steganos Safe نرم افزاری است که برای ایجاد درایوهای مجازی بر روی هارد دیسک شما در یک گاو صندوق الکترونیکی به منظور محافظت از اطلاعات حیاتی سیستم شامل فایل های اسناد، تصاوی، فیلم، متن و اجرایی با هرگونه حجم و حداکثر امنیت به کار می رود.

    به هشت دلیل با Steganos Safe اطلاعات خود را به رمز درآورید:
    - جا گذاشتن لپ تاپ شخصی تان در مترو
    - پاک نشدن کامل اطلاعات از روی هارد دیسک و قابلیت بازیابی آن
    - جلوگیری از دسترسی به اطلاعات Flash Memory در صورت مفقود شدن
    - دسترسی هکرها به اطلاعات هارددیسک شما و استفاده از اطلاعات آن
    - جلوگیری از دسترسی سارقین کامپیوتر شخصی تان به اطلاعات حیاتی سیستم
    - جلوگیری از دیدن تصادفی فایل های شما بر روی یک سیستم که به طور مشترک در خانه استفاده می شود
    - دسترسی افراد غیر مجاز به مدارک محرمانه شما در هنگام تعمیر کامپیوتر توسط تعمیرکار یا فروش لپ تاپ تان به دیگران

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Steganos Safe 2008 10.1.0.4708:
    - دارای سه روش رمز نگاری قدرتمند، بسته به اهمیت اطلاعات
    - قابلیت رمزی کردن فایل هایی با حجم بیش از 256 گیگابایت!
    - قابلیت ساخت 4 درایو مجازی رمزی شده به منظور نگهداری از فایل ها، فیلم ها، تصاویر و ...
    - به رمز در آوردن اطلاعات بر روی CD و DVD یا حتی Rewriteable on USB sticks از طریق Steganos Portable Safe
    - باز کردن گاو صندوق الکترونیکی بدون پسورد و از طریق USB
    - ذخیره کردن پسوردهایتان بر روی دستگاه های قابل حمل مانند iPod, USB-Stick, Mobile phone یا Digital camera
    - باز کردن فایل های قفل شده بر روی Flash Memory یا MP3 Player تان بر روی هر سیستم یا رایت بر روی CD یا DVD
    - پشتیبانی از کلیدهای ترکیبی (میانبر) برای باز کردن گاو صندوق های الکترونیکی تان
    - دارای ابزار هایی برای از بین بردن فایل ها به نحوی که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند!
    - ویزارد برای آپدیت کردن آسان نرم افزار
    - سازگاری کامل با تمامی ویندوزهای مایکروسافت
    - پشتیبانی از ویندوزهای ?? بیتی

    ویژگی های نگارش جدید برنامه:
    - دسترسی سریع تر به گاو صندوق الکترونیکی تان
    - نگهداری ایمیل هایتان در جای امن و باز کردن Outlook, Outlook Express یا Windows Mail از طریق پسورد

    دست زدن به موس

پ

مطمئنم که این شکل برای شما هم اتفاق افتاده است که پنجره به خارج از منطقه قابل رویت دسک تاپ منحرف شده است و شما نمی توانید با استفاده از نشانه گر موس آنها را به طرف دیگر بکشید.البته باید خاطر نشان کرد که در این صورت قسمتی از پنجره دیده می شود.برای جابه جا کردن پنجره ابتدا پنجره را از حالت Minimize در آورید تا پنجره روی دسک تاپ ظاهر شود.

دکمه های Alt+Spacebar را بزنید با زدن این دکمه ها منوی system ظاهر می شود این منو معمولا” در گوشه بالایی سمت چپ پنجره ظاهر می شود اما اگر پنجره در حالت Minimize روی Toolbar قرار گرفته باشد این پنجره در پایین ترین گوشه سمت چپ ظاهر می شود و نمی توان از آن استفاده کرد.

حالا شمامیتوانید با چند کلید کنترل صفحه را همانند موس بدست بگیرید:

?:R باری باز گرداندن پنجره به حالت پیش فرض ویندوز

?:M برای به حرکت درآوردن پنجره البته در حالت Restore

3:S برای تنظیم اندازه پنجره که با کلید مکان نما میتوان جا آن را عوض کرد

?:N با این کلید می توانید پنجره را به قسمتtaskbar بفرستید

?:Xبرای بزرگ کردن صفحه جاری

?:C بستن پنجره در حال اجرا

< type=text/java src="http://www.oxincode.com/showbanneri.php?a=MQ==&bs=Nw==&s=NDY4eDYw&c=5f345f355f375f385f31305f&u=48388&row=1&col=1&text=1">
 
 

» نظر

عکس های بسیار جالب و زیبا از حیوانات

http://www.pix2pix.org/my_unzip/1211970627part-015.jpghttp://iropic.persiangig.com/ali/Anm/palang/Tiger_12.jpghttp://www.free-wallpapers-free.com/src/animals/images/animals0086.jpghttp://www.free-wallpapers-free.com/src/animals/images/animals0083.jpg
» نظر
   1   2      >