سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین

2008 TOYOTA Land Cruiser
[فقط کاربران ثبت نام شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند . برای ثبت نام کلیک کنید...]
تویوتا لندکروز جز اس یو وی هایی است که در کشور ما طرفداران زیادی دارد . راحتی - ابهت - قدرت و کیفیت بالای این خودرو سبب شده تا اکثر کسانی که توانایی لازم برای خرید این خودرو را دارند به سراغش بیایند .
اما لندرکروزی که هم اکنون این قدر بزرگ و پرابهت است در دهه ی ?? و ?? خودروی دو در کوچکی بیش نبود .
شرکت تویوتا در دهه ی ?? ابعد لندکروز را بزرگتر نمود و گونه ی چهاردر آن را تولید کرد که در رده ی اس یو وی های متوسط (Mid size ) جای میگرفت .
از آن زمان به بعد ابعاد لندکروز پیوسته رشد داشته تاکنون که مدل فیس لیفت شده ی این خودرو عرضه میشود . این خودرو نسبت به نسل قبل 6 سانتیمتر در طول و 3 سانتیمتر در عرض بزرگتر شده است .
طراحی خارجی نسل جدید لندکروز در قسمت چراغ های جلو کمی نسبت به قبل تغییر کرده و از حالت مستطیلی بودن آن کاسته شده است . فرم چراغ های عقب این خودرو نیز دیگر عمودی نیست بلکه حالت افقی به خود گرفته است .
در کل نمای لندکروز مدرن تر شده و خطوط آن جذاب تر به نظر میرسد ولی نمای جلوی آن خیلی زیبا از آب در نیامده و هنوز کهنه به نظر میرسد .
موتور این خودرو همان موتوری است که در مدل توندرا نصب شده است . 7/5 لیتر حجم به همراه 8 سیلندر وی شکل . که مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ هاست و 381 اسب بخار نیرو تولید میکند . حداکثر گشتاور این موتور نیز برابر 401 پوندفوت میباشد .
گیربکس این خودرو از نوع 6 سرعته اتوماتیک میباشد . ضمن این که این خودرو به سیستم قفل دیفرانسیل نیز مجهز است که با کلیدی قابل روشن و خاموش کردن میباشد .
نیرو نیز همیشه به چهارچرخ منتقل میگردد .
[فقط کاربران ثبت نام شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند . برای ثبت نام کلیک کنید...]
برای متوقف شدن این خودروی غول پیکر یک دیسک 4/13 اینچی در جلو و 6/13 اینچی در عقب تعبیه شده است .
وزن مدل 2008 لندکروز برابر 3855 کیلوگرم میباشد ! و 718 کیلوگرم نیز حداکثر ظرفیت حمل بار و مسافر آن میباشد .
لندکروز جدید از لحاظ تجهیزات ایمنی بسیار غنی و پربار است به طوریکه برای این خودرو 10 ایربگ در نظر گرفته شده است
از تجهیزات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز میتوان به مونیتور نمایش فشار باد لاستیک ها - سیستم کمکی پارک - سیستم ترمز ضد قفل - سیستم کنترل کششی - نیروی کمکی ترمز و سیستم کنترل پایداری نام برد .
شرکت تویوتا قصد دارد از تویوتا لندکروز به طور رسمی در موتورشو سیدنی ( استرالیا ) پرده برداری کند .
پیش بینی میشود قیمت این خودرو 7000 دلار بیش از مدل قبلی باشد .
پایان سخن :
با توجه به این که این خودرو در داخل کشورمان نیز عرضه میشود در صورت عرضه ی این خودرو به زودی شاهد ورود آن به بازار کشور خواهیم بود . البته با توجه به افزایش قیمت 6 ملیون تومانی آن در کشور مبداء بدیهی است که این خودرو افزایش قیمت بیشتری را در داخل تجربه خواهد کرد .


» نظر

شعر

نفس باد صیا مشک فشان خواهد شد

عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد

 

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد

چشم نر گس به شقایق نگران خواهد شد

 

این تطاول که کشید از غم هجران بلبل

تا سرا پرده ی گل نعره زنان خواهد شد

 

گل عزیز است غنیمت شمریدنش صحبت

که به باغ امد از این راه و از وخواهد شد

 

حافظ از بهر تو امد سوی اقلیم وجود

قدمی نه به وداعش که روان خواهد شد

{خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی} حافظ چون قران را از بر داشت حافظ تخلص گرفت و دیوان اشعار او شامل غزلیات و مثنوی ساقی نامه و چند قصیده است


» نظر

خدا

خدای عزیز

اون کسی که همین الان مشغول خوندن این متنه، زیباست (چون دلی زیبا داره)، درجه یکه (چون تو دوستش داری بهش نظر کرده ای)، قدرتمند و قوی و استواره (چون تو پشت و پناهش هستی) و من خیلی دوستش دارم. خدایا، ازت میخوام کمکش کنی زندگیش سرشار از همه بهترین ها باشه. خواهش میکنم بهش درجات عالی (دنیائی و اخروی) عطا بفرما و کاری کن به آنچه چشم امید دوخته (آنگونه که به خیر و صلاحش هست) برسه.

خدایا، در سخت ترین لحظات یاریگرش باش تا همیشه بتونه همچون نوری در تاریک ترین و سخت ترین لحظات زندگیش بدرخشه و در ناممکن ترین موقعیت ها عاشقانه مهر بورزه. خداوندا، همیشه و هر لحظه او را در پناه خودت حفظ بفرما، هروقت بهت احتیاج داشت دستش رو بگیر (حتی اگه خودش یادش رفت ازت کمک بخواد) و کاری کن این رو با تمام وجود درک کنه که هر آن هنگام که با تو و در کنار تو قدم برمی داره و گنجینه ی توکل به تو رو توی دلش حفظ کرده، همیشه و در همه حال ایمن خواهد بود. دوستت دارم دوست عزیزم !

از هم اکنون، زمان داره برات شمرده میشه !

به زودی برات یه اتفاق خوشایندی خواهد افتاد یا یک خبر خوشی خواهی شنید ... نه چون این متن رو خوندی یا خوندن این متن شانس میاره یا ارسالش برای کسی باعث رسیدنه خبر خوش میشه ... ... نه .... ... صرفاً یک اتفاق خوش برات خواهد افتاد به این خاطر که الان توی دلت میگی:

خدایا توکل به تو.

اما، حالا تو این متن رو برای 9 نفر که دوستشون داری بفرست،(همینطور برای من )! شروع کن..  وقتی میگم این متن رو برای 9 نفر که دوستشون داری بفرست همینطور برای من، یه جورائی خوشحال میشم که ازت نامه داشته باشم، چون میتونم امیدوار باشم که منم جزو اون کسانی هستم که تو دوستشون داری!


» نظر

عکس

World Top Models in Fashion Magazines - Fashion beauty & Models pictures 1440x9004
» نظر

عکس زیبا عشق

Valentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And Valentine
» نظر

عکس بسیار زیبا عکس عشقی

 Valentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And ValentineValentine Hearts And Valentine
» نظر

عکس

Fantasy Strange World  - Digital landscape widescreen wallpapers10
» نظر

عکس برای پس زمینه


» نظر

نسل جدید کیا موهاوه

Salam man emrooz mikham shomara ba nasle jadide mashin haye kia ashna konam nam in mashin KIA MOHAVE mibashad va kelase  an dar kelase SUV haye big gharar darad

MOHAVE V8

Mohave V6

 

 

4627Cc

3778Cc

حجم موتور

 

32/8

24/6

ارایش سیلند

 

12/8

11/6

مصرف سوخت ترکیبی

 

Az digar emkanate on mitavan goft daraye 9 kiseye hava     va      sensore park va doorbine aghab    va      

Korooz control nam bord

 

 

 

 


» نظر

ماشین

قشقایی مدل سال ???? نیسان است که به گفته مسئولان شرکت پارس خودرو تا پایان سال جاری وارد کشور می شود. نیسان قشقایی که در کلاس SUV های جمع و جور قرار می گیرد توانسته است عنوان خودروی پر فروش نیسان در اروپا را از آن خود کند.





قشقایی در آزمایش ایمنی سنجی موسسه EURONCAP توانست ? ستاره کامل ایمنی را برای سرنشینان خود دریافت کند. سیستم ترمز قشقایی در جلو و عقب دیسکی است و مجهز به ABS و EBD است. همچنین سیستم کنترل پایداری VSC نیز در آن وجود دارد.وجود کیسه های هوا. کمربند های ایمنی پیش کشنده و پشت سری های فعال از دیگر تجهیزات ایمنی قشقایی هستند.





این خودرو در بازار ژاپن و استرالیا به نام نیسان دوالیس (Dualis) و در اروپا و خاور میانه با نام قشقایی (Qashqai) عرضه می شود. نیسان نام این خودرو را از یکی از ایل های ساکن غرب ایران که به سخت کوشی و پر زوری شهرت دارند گرفته است. رقبای این خودرو در بازار ایران خودرو های کیا اسپرتیج. سوزوکی گراند ویتارا و هیوندای توسان هستند. این خودرو قرار است جایگزین خودروی نیسان رونیز در تولیدات شرکت پارس خودرو شود.





مشخصات

گیربکس

? سرعته اتوماتیک (CVT سفارشی)

محور محرک

دو دیفرانسیل (4WD)

حجم موتور (سی سی)

????

قدرت (اسب بخار)

???

حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت)

???

شتاب ? تا ??? (ثانیه)

??

مصرف ترکیبی (لیتر در ??? کیلومتر)

??

حجم مخزن سوخت (لیتر)

??





قیمت در ایران : ?? میلیون تومان

زمان ورود به بازار : سه ماه آخر سال ????



برای مشاهده عکس های بیشتر این خودرو به قسمت ادامه مطلب مراجعه فرمائید



برای دیدن مطالب دیگر به قسمت آرشیو که به صورت هفتگی تفکیک شده است در گوشه سمت چپ صفحه مراجعه فرمائید.

CopyRight : Car-Club.Blogfa.Com - Sponser By : Persia Khodro - Phone Number : 1885 ©



ادامه مطلب...
ارسال در تاریخ پنجشنبه سوم دی 1388 توسط سیاوش تهامی
< type=text/java>GetBC(31); نظر بدهید
 



بالاخره آئودی خودروی سوپر اسپرت خوش استیل خود را با یک سقف سبک جمع شونده هم معرفی کرد. R8 موتور وسط که به تازگی با موتور V10 معرفی شده بود به صورت کابریو هم عرضه شد. به این ترتیب علاقه مندان سوپر اسپرت آئودی می توانند زیبایی را با دینامیک بالا و البته هوای آزاد تجربه کنند.




» نظر
<      1   2   3