سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین لامبورگینی رونتون در لاس وگاس

سلام:(این مطلب جدید نیست!!)


یکی از بیست خودروی لامبورگینی رونتون با تدابیر شدید امنیتی و حفاظتی وارد شهر لاس وگاس امریکا شد. خلاصه و مفید بگم که اولین خود ردروی رونتون در یک حراجی در شهر لاس وگاس با قیمت 2 میلیون دلار به دست صاحب ثروتمند خود رسید.


 عقربه ساعت عدد 10 را نشان میدادکه بعد چند ساعت انتظار یک کامیون باری نسبتاً بزرگ که یک بسته چوبی بزرگ را حمل می کرد جلو پارکینگ گمرک ایستاد و به آرامی و با کمک مسئولین شرکت لامبورگینی و تعدادی از مسئولین به آرامی جعبه بزرگ چوبی را بر روی زمین گذاشت.جعبه ای که بر روی آن آرم و نوشته شرکت لامبورگینی حک شده بود. همه می دونستند که درون این جعبه چیست!! یک دستگاه رونتون.


ابتدا با استفاده از وسایل و ابزار مخصوص سقف جعبه را باز کردند وقتی از بالا به درون جعبه نگاه می کنید،ممکن است که از تعجب خشکتان بزند. خودرویی که با پوشش مخصوص سفید رنگ پوشیده شده بود. بعد از سقف مسئولین قسمت عقب و بعد از آن قسمت های کناری و جلوی جعبه را باز کردند تا تمامی افرادی که در آنجا حضور داشتند شاهد بسته بندی زیبای این خودرو توسط شرکت لامبورگینی باشند. زمانی که این خودرو را آوردند یک گروه پلیس به سرعت خود را به آنجا رساندن تا تدابیر امنیتی لازم را اجرا کنند.


چادر سفید رنگ این خودرو که در بعضی از قسمت ها مانند ورودی های هوای جلو،عقب و طرفین خودرو دارای سوراخ های فراوانی بود باید با دقت هرچه تمام تر باز می شد. به همین دلیل مسئولین مجبور شدند تا از دستکش های مخصوص و ضد خش استفاده کنند. تا در هنگام برداشتن چادر از روی این خودرو گرانقیمت خط و خشی بر روی بدنه ی زیبای این گاو وحشی نیفتد. به آرامی چادر را برداشته و مسئولین لامبورگینی به سرعت و بادقت فراوان تمامی قسمت های این خودرو را نگاه میکنند تا شاید خط و ضربه ای بر روی این خودرو افتاده باشد و آن را شناسایی کنند بعد از آن خودرو را روشن میکنند که صدای اگزوز قوی این خودرو تا شعاع 2کیلومتر به گوش می رسد. آرام و با احتیاط خودرو را حرکت میدهند و بر روی زمین قرار میدهند.


قیمت این خودرو 4/1 میلیون دلار است که در حراجی به مبلغ 2میلیون دلار فروخته شد، این اولین لامبورگینی رونتونی بود که به دست صاحب خود رسید. و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که 19 رونتون دیگر کی به دست صاحبان خود خواهند رسید.


لازم به ذکر است که به این نکته اشاره کنم که شرکت لامبورگینی از این مدل 2عدد برای خودش ساخته است که در موزه خود نگه داری می کند.


همانطور که میدانید رونتون را بر مبنای مورسیه لگوLP640 ساخته اند. رونتون دارای حداکثر سرعتی معادل 340 کیلومتر در ساعت است همچنین دارای 650 اسب بخار قدرت و شتاب صفر تا صد این گاو وحشی در مدت زمان 4/3 ثانیه صورت میگیرد.







» نظر