سفارش تبلیغ
صبا ویژن

SLK 55 BENZ

در پی عرضه ی مرسدس اس ال کی فیس لیفت شده تیونر رسمی این شرکت یعنی " آ ام گ " نیز دست به کار شد تا این مدل را تقویت کند .
از جمله تغییرات ظاهری اس ال کی جدید میتوان به چراغ های سیه فام بزرگتر و استفاده از کروم اشاره کرد . همچنین در نمای عقب نیز اسپویلری نصب شده تا قابلیت های آیرودینامیکی این خودرو افزایش یابد .
چراغ های LED در عقب و مه شکن های بزرگتر نیز از جمله اقدامات آ ام گ برای افزایش ایمنی فعال این خودروست .
یکی از مهم ترین تغییرات SLK 55 AMG نصب سیستم کمکی " سروو " بر روی فرمان میباشد .
این سیستم باعث شده تا فرمان خودرو تیز تر شود و در مانورها عملکرد بهتری از خود نشان دهد . البته این فرمان در سرعت های پایین به اندازه ی کافی نرم هست تا آرامش راننده را فراهم کند .
میزان قفل تا قفل فرمان 25% کاهش یافته و به 16/2 رسیده است .
برای این خودرو یک موتور 5/5 لیتری هشت سیلندر که 360 اسب بخار نیرو تولید میکند در نظر گرفته شده است . میزان گشتاور این خودرو نیز برابر 510 نیوتون متر میباشد .
با این موتور شتاب صفر تا صد این خودرو برابر 9/4 ثانیه میباشد . شتاب صفر تا دویست کیلومتر نیز به 5/17 ثانیه میرسد .
یکی از نقاط قوتی که در این خودرو وجود دارد و باعث شده چابکی این خودرو تا حد زیادی افزایش یابد استفاده از گیربکس 7 سرعته اسپیدشیفت میباشد .


این گیربکس دارای دسته هایی برای تعویض دنده از روی فرمان میباشد همچنین میتوانید حالت تعویض دنده ها را به صورت " S " ( اسپرت ) و یا " M " ( دستی ) انتخاب کنید . بدین ترتیب سرعت تعویض دنده ها تا 10 درصد کاهش میابد .
توان ترمزگیری این خودرو نیز به مدد استفاده از دیسک های کامپوزیتی 6 پیستونه که دارای ابعاد 360 * 32 ( میلیمتر ) در جلو و 330*26 در عقب میباشد بسیار عالی و فوق العاده است .
از جمله تغییراتی که آ ام گ در این مدل ایجاد کرده نصب سیستم تعلیق اختصاصی آ ام گ است که باعث شده اتومبیل در مانورها ثبات و پایداری بهتری داشته باشد .
در داخل کابین نیز نصب قطعات فیبرکربنی اسپرت فضایی جذاب و با نشاط را به وجود آورده است .

اس ال کی 55 آ ام گ جدید خودرویی است با عملکرد و قابلیت های بهبود یافته که طبق ادعای آ ام گ یکی از چابک ترین رودسترهایی است که در این کلاس حضور دارند .
قیمت این خودرو برابر 69049 یورو میباشد و فروش آن نیز از مارس 2008 آغاز خواهد شد .

» نظر