سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ائودی مدل 2010

 

 

در هفته نامه ی دیزاین مایامی، کمپانی ائودی صحبت از نسل بعدی ائودی A8 مدل 2011 به میان اورده است. این خودرو که به منظور شکستن سنت خودروهای سواری لوکس طراحی شده. ترکیبی جالب از نواوری، قدرتمندی و اسایش فوق العاده را به همراه دارد. مدل اسپرت ائودی A8 با بدنه الومینیومی فوق العاده سبک، موتورهای نیرومند و بسیار کارامد، طراحی راحتی کاربر در استفاده از خودرو (MMI OS پیشرفته) سیستم های کمک راننده جدید، چراغ های جلو تمام LED و طراحی داخلی زیبای ان کاملا موید شعار این علامت تجاری است.


طراحی خارجی AUDI

audi

آئودی ازعان کرده که این مدل اسپرت ترین سدان لوکس سگمنته و دومین محصول تولید انبوهش خواهد بود این مدل جدید از تکنولوژی فوق مدرن چراغ های led بهره منده که علاوه بر تکنولوژی LED از xenon plus هم بهره منده و با شرایط جاده اتوبان و ... خودشو برای اعطای بهترین نور ممکن تطبیق میده همچنین از سیستم (all-weather) هم پیروی میکنند و کلی تکنولوژی دیگهی که تویه این چراغ ها مخصوصا چراغای جلوهه و طراحی بیرونی این مدل از خطوط بسیار هماهنگ و مدرنی برخورداره و باعث زیبایی بیشتر این ماشین شده همچنین ابعاد این اتومبیل از نسل قبلی هم در طول و هم در عرض بیشتر شده ولی ارتفاعش به نسبت کمتر از یه سری از رغیباشه اما این تغییرات چیزی از ویژگی های گذشته و جلوپنجره کم نکرده و ویژگی های کلی نسل قبلیشو داره .

 

شاسی فضایی پیشرفته بکار رفته در نسل جدید A8 از جنس آلمینیوم و در قسمت هایی از بدنه از آلمینیوم اکسترود شده و تحت فشار استفاده شده و هچنین بدنه ی این مدل هم بسیار مستحکم تر و مقاوم تر از گذشته شده است.

audi

audi

طراحی داخلی AUDI

اما از دیگر سیستم های این ماشین باید به سیستم کروز کنترل با قابلیت STOP & GO اشاره کنم که تو شهرایی مثل تهران خیلی بدرد بخوره و کارشم اینه که ترافیکو بررسی میکنه و اتومات باعث کاهش یا افزایش سرعتت میشه و در صورت توقف کوتاه دوباره به حالت گذشته برمیگرده .

audi

کابینم که دیگه نگو , خیلی مجهز و لوکس و با کلی امکانات سفارشی و غیر سفارشیه تا زه با وجود سیستم نورپردازی داخل کابین میشه سه حالت زرد براق -عاجی رنگ و سفید قطبی و یاغوتی رو واسش انتخاب کرد.

audi

audi



موتور گیربکس AUDI

این خودرو دارای یک موتور بنزینی FSI V8 با حجم 4،2 لیتر می باشد که دارای قدرت 372hp پیمپک نیرو و نیروی گشتاوری 445nm است که به جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته پیشرفته ای متصل می شود.

نکته بسیار مهم در شرایط کنونی اینست که موتور این خودرو علی رغم تولید نیروی بالا، سوخت کمی مصرف می کند. این خودرو در مقایسه با سایر خودروهای اجدادی خود 22% کاهش مصرف سوخت دارد. فقط 5،7 ثانیه لازم است تا این خودرو سرعت خود را از 0 به 100km/h برساند و حداکثر سرعت ان 250 km/h است. این خودرو در اوایل سال 2010 با گزینه موتور بنزینی و 2 موتور دیزلی وارد بازار خواهد شد. 

audi



» نظر