سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپل استرا 2010

نویسنده : - ساعت ?0:47 ‎ق.ظ روز ????/??/?5
 

opel

خودرو جدید اپل استرا با جمع اوری برترین شیوه ی مهندسی المانی و تکنولوژی ابتکاری ، به فلسفه ای که خودرو های جمع و جور را به سرعت، به خودرویی پر فروش تبدیل می کند دست یافت. خودروی اپل در17 سپتامبر در نمایشگاه lAA فرانکفورت به عنوان خودروی هاچبک پنج در با تغییراتی ظریف که مدیون بهترین شیوه ی مهندسی اپل برای تجربه یک رانندگی مهیج است به نمایش گذاشته شد. ویژگی راحتی و ایمنی که برای نخستین بار در خودروی سایز متوسط در اروپا به کار برده شد، در نسل جدید استرا مشاهده می شود.


طراحی خارجی ASTRA

opel

استرای جدید با 4،42 متر طول به لطف وجود فاصله محوری 71 میلی متری فضای بیشتری را برای سرنشینان جلو و عقب خودرو فراهم کرده است. بدنه باریک و خوش ترکیب ان با هدف داشتن حداکثر کارای طراحی شده است که این امر نتیجه ی همکاری صمیمانه طراحان و مهندسان ایرودینامیک که خودرو را در معرض تست 600 ساعته تونل فشار هوا قرار دادند.

نسبت های دقیق ان ، نیمرخ رو به جلویی در این خودرو بوجود اورده و شیب تند شیشه جلو و سقف رو به پایین ظاهر مهیجی را به قالب هاچ بک سنتی این خودرو بخشیده است.

opel

مارک ادامز، معاون مدیر طراحی جنرال موتورز اروپا می گوید: زمینه طراحی ای که در ان ارائه شده از قبیل: باله و تیغه، در مدل استرا دارای تفسیر تازه ای است زیرا این که هر یک از مدل های اپل باید صفات ویژه ی خود را داشته باشند، مساله مهمی است. برای همین است که در هر یک از چراغ های عقب، باله های دوبل و نیز تیغه دینامیک برگشته ای را در پهلوی خودرو مشاهده می کنید که به لحاظ چشمی با حرکت قدرتمند شیشه عقب مرتبط است. 

opel

opel

 طراحی داخلی ASTRA

در نمای داخلی ماشین نیز همان ویژگی های طراحی باله و تیغه به کار رفته که این باعث ایجاد هماهنگی میان فضای داخلی و خارجی خودرو شده است. اپل استرا که در راسلهیم المان ساخته شده است، دارای شاسی کاملا جدیدی است.

opel

این خودرو دارای فناوری فوق العاده ای است، مانند: شاسی های کاملا جدید Mechatonic ، پیشرفته ترین سیستم چراغ بندی ،دوربین جلو که که علائم چراغ راهنما را تشخیص می دهد و صندلی های دارای بهترین طراحی، سیستم دوربین چشم جلو اپل، که علائم روی تابلو های جاده ای را تشخیص داده و با خروج خودرو از لاین خود به راننده هشدار می دهد.

چراغ بندی پیشرفته ی جلو (AFL) با نسل جدید bi-xenon ، با به کار بردن 9 عمل متفاوت نور پردازی شدت نور منبع را تغییر داده و مناسب رانندگی متداول و شرایط جاده است.

opel

گیربکس ASTRA

موتور توربو دیزل CDTI که برای این خودرو در نظر گرفته شده است از 1،3 تا 2،0 لیتر گنجایش داشته و قدرت خروجی ان از hp kw/95 70 تا hp 160/kw 118 می باشد که همه ان ها مجهز به فیلتر ذرات دیزلی هستند.

چهار موتور بنزینی با 1،4 و 1،6 لیتر گنجایش که نیرویی به میزان hp 100/kw 74 تا hp 180/kw 132 را تولید می کنند نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

opel


 

» نظر